Ahad, 22 Januari 2012

gila korea~

A'salam

hye,hari ini aq dah start gila ngan korea.Ni sebb sepupu aq lha dok cita memanjng.oh!tidk gila dlm kepala otak.tolong2.bagisemngt untuk saya.tolong2.hahahah.memng aq sakit mental sebb korea tuh.oh tidak !geram nyer aq dengan diri sendiri.apsal lha gila sngt2.??plez give me an idea what to do now.sekrng tengah layan lagu korea ja.perrhhh!!!!!dah jadi gila.handsome2 cntik2.(bagi laki dan ompuan yang aq minat korea)Layanlah llagu kore bnyk2.sakit jiwa baru tahu.hahahah.diya buat aq jadi gila.amacam?herm macam2 lagu keluaq dlm otaq aqu pikiaq sat kat aq.oh girl!what to do now?dengakq lagu.upsss..gila dah nak tengok tv....membosan kanlah.aq tengok cerita barbie lha dlm youtube but nnti mesti tinign nak bermacam2 kat youtube .com  tuhhhhhh!please give me an idea.kalau dpat dea comment jngn x comment.......
|
|
leave comment.bye as'salam.layan youtube.!